iCount הנהלת חשבונות אונליין
top of page

iCount הנהלת חשבונות אונליין

חשבוניות ירוקות, סליקת אשראי, הוראות קבע, ניהול הוצאות, מלאי, פרויקטים ועוד. המערכת שעושה בשבילכם המון כדי שתוכלו להנות מהחיים. 34,948 עסקים בישראל כבר עובדים עם המערכת הזאת. ומה איתכם?


מערכת iCount היא תוכנה רשומה להנהלת חשבונות.

המערכת פותחה במלואה על ידי חברת אייקאונט מערכות בע”מ אשר איחדה לפני מספר שנים שתי חברות: האחת, מתחום מערכות המידע – המתמחה בפיתוח מערכות WEB עם דגש על אבטחת מידע והשנייה מתחום החשבונאות – המתמחה בתקנות וחוקי מדינת ישראל.

הגדולה של האיחוד שעשינו בין שתי החברות היא שיש לנו כל הידע הנדרש לפיתוח המערכת – in house מה שמבטיח ללקוחותינו שקט נפשי ומעניק ביטחון.

תוכנת הנהלת חשבונות

המטרה – פשטות מירבית בכל מה שקשור להנהלת החשבונות השוטפת. הדגשים – לאפשר חיסכון בעלויות תפעוליות, לתת נוחות מירבית, לספק מקסימום שירות במינימום מאמץ ללקוח. אנחנו יודעים שתוכנת הנהלת חשבונות מהווה חלק חשוב מאוד בעסק שלך ולכן אנחנו חותרים לספק לך את הפתרון הטוב ביותר.


נהלו את העסק נכון, כדי שתוכלו לטוס קדימה.



חשבוניות חתומות דיגיטלית

למסמכים שהמערכת מייצרת יש חתימה דיגיטלית חינם, מגוון אפשרויות עיצוב ותבניות שונות.

ניהול מלאי

ממחירונים פשוטים ועד ניהול מלאי מוצרים מורכב ומפוזר בין מחסנים, כולל סנכרון מלאי מול חנות אונליין.

סליקת כרטיסי אשראי

הקמת מיידית של מסוף סליקת אשראי, ללא צורך בספק קיים וגם חיבור לסליקה למי שכבר עובד עם ספק קיים.

חשבוניות באנגלית

כל סוגי המסמכים מיוצרים גם באנגלית באופן אוטומטי. עובדים עם מט”ח? אין בעיה! השערים מתעדכנים אוטומטית מבנק ישראל.

חשבוניות לאתרים

אפשרו סליקה לאתר האינטרנט שלכם, ותהנו גם מחשבוניות אוטומטיות מיידיות לכל רכישה. תמיכה בפלטפורמות הגדולות ביותר עם חיבור מהיר ונוח.

ניהול לקוחות מובנה

ה CRM שלנו מובנה ומאפשר חיבור למרכזיות, תיעודים, ניהול משימות, ושמירת מידע נרחב על לקוחות, ספקים ושאר הפעילות.

הוראות קבע

מנוע מובנה לטיפול בגביה אוטומטית בהוראות קבע בנקאיות והוראות קבע באשראי, כולל הצמדה למדד, הצמדה למט”ח, חיובים חוזרים, ובקרת גבייה.

שעון נוכחות

שעון הנוכחות שלנו עובד מהאייפון, מהאנדרואיד או מהמחשב. ניתן לעקוב אחרי כניסה ויציאה מהמשרד, לנהל שעות עובדים ולסייע בחישוב המשכורות.

ממשק למפתחים

API פתוח ונרחב, מאפשר ביצוע של (כמעט) כל הפעולות במערכת בצורה ממוכנת


מתאימה לכולם, מעוסק פטור ועד חברות ועמותות.


תקינה ועמידה בדרישות החוק

המערכת נבנתה לאחר תחקיר צרכים מעמיק עם כל סוגי המשתמשים העסקיים. מומחי מס ורואי חשבון הכתיבו את דרישות החוק ורשויות המס והמליצו על התבנית המקצועית של המערכת. זו, תורגמה על ידי מתכנתים לכדי מערכת אינטרנטית מושקעת, מקצועית ובעיקר – פשוטה לתפעול. כיום, מערכת iCount מובילה גם בתחום החדשנות הטכנולוגית והינה הראשונה להציג פיתוחים בתחומים חדשים, יכולות חדשות והצצה חטופה בעמוד הפייסבוק שלנו (שם אנחנו דואגים לעדכן את לקוחותינו ועוקבינו בכל מה שמתחדש) מראה בדיוק כמה פעילים אנחנו.


אבטחת מידע מהגבוהות ביותר

צוות אבטחת מידע מקצועי מריץ בדיקות יומיות ומשתמש בציוד מקצועי מתקדם על מנת להגן על המידע שלכם. המערכת מגובה בשלושה אתרים פיזיים שונים (ארה”ב, אוסטרליה וישראל) אחת לכמה שעות ומתוחזקת בסטנדרטי האבטחה הגבוהים ביותר הזמינים בשוק האזרחי.


שירות אמיתי, גם בשעות חריגות

צוות iCount דואג ללקוחותיו (כמעט)מסביב לשעון וזמין לפניות תמיכה דרך המערכת במשך כל שעות היממה. עם פנייה של לקוח דרך המערכת תקבלו עדכון מיידי כי בקשתכם בטיפול. שעות הפעילות הרשמיות שלנו הן 9:00-18:00 בימים א-ה, ו 9:00-12:00 ביום ו. בין השעות האלה פניות לתמיכה מקבלות מענה בתוך דקות ספורות, אבל בפועל גם אחרי השעות האלה תמיד יש מישהו שמאייש את המערכת ובודק שהכול תקין. אותו טכנאי רשאי גם לענות על קריאות תמיכה אפילו באמצע הלילה אם יש לו זמן.


חשבוניות דיגיטליות מעוצבות, כדי שתוכלו להרשים גם מרחוק.

במערכת ניתן לעצב את המסמכים, את המיילים, את ההודעות, את עמודי הסליקה, להוסיף לוגו, תמונות ועוד, כי חשוב לנו שתיראו מקצועיים.


הרשמו עוד היום ותחסכו אלפי שקלים בשנה: http://www.icount.co.il


השתמשו בקופון ההנחה: בעת רישום למערכת השתמשו בקוד קופון ההנחה שיעניק לכם 10% הנחה על כל שירותי Icount.


קוד הקופון שלכם הוא: 675130

 
154 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page