משלוחי EPACKET
top of page

משלוחי EPACKET

בקרוב מאוד תאלצו לשכוח את המושג EPACKET משלוחים חינם, כי כמו כל דבר טוב מתישהו עתידו להסתיים.

ממשל טראמפ עשוי למלא בקרוב את הבטחתו שהושמעה בשנה שעברה לסגת מהאיחוד הדואר האוניברסלי (UPU) - סוכנות בינלאומית המתאמת שירותי דואר ברחבי העולם.

המהלך מגיעה מסין והיא מגיעה כחלק ממלחמת הסחר המתמשכת בין ארצות הברית למדינה.

האחיזה של הנשיא טראמפ עם ה- UPU, מערכת המאפשרת משלוח חבילות ודואר ברחבי העולם, היא הדרך בה היא משפיעה על מוכרי ארה"ב בכך שהיא מאפשרת למקביליהם הסינים לשלוח חבילות בשיעורים נמוכים משמעותית.

עם זאת, ארה"ב עשויה להישאר חברה בארגון הבינלאומי - אם, ה- UPU יקבל את האולטימטום של וושינגטון.

האולטימטום הוא לאפשר לשירות הדואר האמריקני (USPS) לקבוע את התעריפים שלו עבור חבילות המגיעות לארה"ב מסין .

המועד לפרישה מ- UPU הוא 17 באוקטובר.



משתמשי המערכת קיבלו הודעה המודיעה להם כי חוזי ה- Global Expedited Package Services GEPS הבינלאומיים יסתיימו ב -30 בספטמבר.

משמעות הדבר היא כי חבילות משלוחים המוכרות בסין המגיעות לארה"ב באמצעות ePacket כשיטת המשלוח ישלמו את אותם תעריפים כמו מוכרי ארה"ב.


שירות זה הקל מאוד על היכולת של תעשיית הייצור הסינית הפורחת למכור בחו"ל על ידי קיצור משמעותי של זמני האספקה.

בעבר, אלה שלא היו מוכנים לחכות חודשיים או יותר למוצריהם להגיע מסין, היו צריכים לשלם יותר כדי להשיג אותם ממוכרים אמריקאים.

על ידי קיצור זמן האספקה ​​לסביבות חודש, ePacket גילמה את השוק לעצמה וישמה דרך פופולרית למשלוח מסין.

עד עכשיו שיעורי המשלוח היו לעיתים נמוכים כמו דולר אחד וזה היה יתרון משמעותי מול המקומיים בארה"ב, יתרון זה בקרוב כבר לא יהיה קיים.

בין אם ארה"ב תעזוב את ה- UPU, או שהסוכנות תקבל את דרישותיה - בקרוב לא תהיה עוד משלוח סיני זול.

מוכרים אמריקאיים רבים יכירו בכך כחדשות נהדרות עבורם - אבל במקביל, חדשות רעות עבור קמעונאים מקוונים סיניים כמו AliExpress.



חרב פיפיות

עם זאת, בבחינה מדוקדקת יותר, ההחלטה להעלות את מחירי המשלוחים הסיניים אינה מבטיחה להיות חדשות טובות לא פחות עבור כל חברות המסחר האלקטרוני האמריקני.

כל הספקים הגדולים והמבוססים עם מספיק הון ותשתיות כדי לתמוך בעסק שלהם, ללא ספק ייהנו מחיסול התחרות הסינית שנשענה על שיעורי משלוח נמוכים במיוחד, בנוסף למכירת מוצרים זולים.


תומכי ההחלטה לכפות על שיעורי משלוח גבוהים יותר עבור מוצרים המגיעים מסין מקווים כי גם לצרכנים וגם למוכרים יהיה טוב יותר עבורו בטווח הרחוק - הראשון לקניית מוצרים באיכות גבוהה יותר, והאחרון על היכולת למכור יותר מהם .

אולם, חנויות קטנות ועצמאיות שהמודל העסקי שלהן נסוב על העברת טיפולים - מכיוון שאינן יכולות להרשות לעצמן יבוא ואחסון בכמויות גדולות בארה"ב - עשויות להיפגע מהשינוי.


הדבר נכון גם לגבי יזמים צעירים וסוחרים באיביי המחפשים דרך מהירה וקלה למחסום כניסה לפתיחת עסק.

Dropshipping מתייחס למוכרים המספקים מוצרים ישירות ללקוחות בארה"ב המשתמשים ב- ePacket מבלי שיהיה להם מלאי משלהם.

הם מפרסמים מוצרים בחנויות Shopify או באמזון ומרוויחים מההפרש בין מחיר הרכישה למחיר המכירה.


עד עכשיו זו היתה הזדמנות בהשקעה נמוכה בסיכון נמוך עבור רבים מוכרים מקוונים קטנים המוכרים בארה"ב להתחיל ולקיים את עסק המסחר האלקטרוני שלהם.

עם השינויים בתעריפי המשלוח שישפיעו על ePacket, כל זה מגיע לסיומו של AliExpress dropshipping, אלה אם הסוחרים יספגו את המשלוח או אם הסוחרים יתמחרו את המשלוח במחיר הסופי של המוצר

מוכרים קטנים ועצמאים נמצאים בעמדת נחיתות, מכיוון שאמזון עשויה לעמוד בדרך ולהעיף את כל מי שעושה דרופשיפינג - מכיוון שאמזון מסוגלת להעניק אספקת מוצרים הרבה יותר מהר ובמחירים נמוכים יותר.


אז זה הזמן לחשב מסלול מחדש


274 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page