? מה זה בעצם מסחר באיביי על ידי דרופשיפינג
top of page

? מה זה בעצם מסחר באיביי על ידי דרופשיפינג

עודכן: 11 בספט׳ 2019

הרעיון העומד מאחרי שיטת ה Dropshipping הוא מכירת מוצרים ללא צורך באחזקת מלאי או ביצוע השילוח של המוצרים.

כשאתם מזמינים מוצרים, אתם מזמינים אותם במרבית המקרים מספקים שונים ולכן בוודאי שמתם לב שכשאתם מזמינים מספר פריטים שלא מאותה החנות הם מגיעים במספר משלוחים.

איביי למעשה זה קניון וירטואלי שיש בו המון חנויות

למעשה, כל אחד יכול להקים חנות באיביי ולסחור. בין אם מדובר על מוצרים שלכם, מוצרים שפיתחתם, מוצרי יד שניה שיש לכם בבית – החל מבגדים, פחיות ריקות, צעצועים ומוצרי אלקטרוניקה ישנים, גם כאלה שלא עובדים, אפשר למכור והכל !!!!


התהליך הבסיסי של Dropshipping עובד כך שעל ידי מכירת מוצרים / לקיחת הזמנות מחשבונך באיביי או מהעסק שלך באינטרנט והעברתן לספק. 

אתה משלים את כל שרשרת האספקה ללקוח. בתמורה, שולח ספק ה-Dropshipping שלך את המוצר ללקוח שלך, כאשר אתה רק ביצעת כמה הקלקות מהבית.

מאוד פשוט אתם יוצרים קשר עם ספקים, מאתרים מוצרים רלוונטיים, מציעים אותם למכירה בחנות שלכם וכאשר מתבצעת הזמנה, אתם קודם כל מקבלים תשלום ורק לאחר מכן מעבירים את ההזמנה לספק שעובד אתכם על מנת שיטפל בה ויבצע את השילוח. אתם גוזרים את הקופון על הרווח שיכול להסתכם באחוזים בודדים או בעשרות ואפילו במאות אחוזים !!!

המפתח לרווח בשיטה זו הוא העלאת המוצר למכירה באיביי במחיר גבוה יותר ממחירו אצל הספק, כולל כמובן העמלות השונות בדרך (עמלות איביי, פייפאל, מיסים שונים, ועמלות המרה)




אבל רגע, לפני שתתלהבו, זה לא פתרון להכנסות מיידיות! מי שיספר לכם שכבר בחודש הראשון הוא הרוויח מאות או אלפי דולרים אל תאמינו. אתם לא תהיו מיליונרים ממסחר אונליין תוך כמה חודשים, אבל במידה ותעבדו נכון, תשקיעו את הזמן, את המשאבים, תתייחסו לזה ברצינות כאל עסק נוסף לכל דבר ולא כאל תחביב מהצד שאתם עושים כשבא לכם, יהיה אפשר בהחלט תוך כמה חודשים לייצר כמות מכירות של כמה מאות מוצרים בחודש והכנסות של כמה עשרות, עד מאות ואפילו אלפי דולרים מדי חודש. יש אלפי אנשים בארץ שעושים את זה ומליוני אנשים בעולם. תחשבו איך זה יגרום לכם להרגיש אם תקומו בבוקר למיילים בודדים או ל-20-30 מיילים שמודיעים על כך שבזמן שישנתם בלילה, היו לכם מכירות בחנות ושהרווחתם בין 50-400$… אני מזכיר לכם... בזמן שישנתם.





68 צפיותתגובה 1

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page